Toimitusehdot

Yleistä

Suomen Korttipiste Oy, y-tunnus: FI01744319, osoite: Kuormaajantie 17, 40351 Jyväskylä; myy tuotteita yrityksille. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 16.10.2023 alkaen toistaiseksi. Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat ovat arvonlisäverottomina (alv 0 %), joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Toimituskulut

Tilauksen toimituskulut riippuvat tilauksen loppusummasta. 

Loppusummaltaan yli 350€ (alv 0%) toimitamme rahtivapaasti.
Alle 350 € (alv 0%) tilauksista veloitamme toimituskuluja 
15 € (alv 0%).
Lisäksi perimme laskutuslisän 15€ (alv 0%) alle 150 € (alv 0%) tilauksista.

Toimituskulut ja mahdollinen laskutuslisä lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan.

Maksuehto ja maksutavat

Yleisenä maksuehtona on 14 pv netto ja maksutapana lasku.

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.


Tilausvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten tarkistathan tilisi sähköpostiosoitteen oikeellisuuden, kun teet tilauksen.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Toimitustapa ja -aika

Tilaus lähtee varastoltamme 1–3 arkipäivän sisällä tilausvahvistuksesta. Toimitamme tilaukset pääosin Pakettipiste Day Express päiväjakeluna. Toissijaisena toimitustapana on Postin Express-paketti 14. Kuljetusarviot eri toimitustavoille vaihtelevat yhdestä kolmeen arkipäivään. Huomaathan, että poikkeusolojen, kuten lakon tai sesonkien, kuten joulun aikana Pakettipisteen / Postin jakelussa on mahdollisesti viiveitä.

Toimituksen ohjautuessa noutopisteeseen huomioithan, että noutopisteet säilyttävät paketteja ainoastaan 7 päivää. Noudathan paketin ajallaan, kiitos!

Tuotereklamaatiot

Toimituksen mukana saapuu pakkausluettelo. Vastaanottajan on tarkistettava, että toimitussisältö on rahtikirjan/pakkausluettelon mukainen ja vahingoittumaton.

Mikäli lähetyksessä tai tuotteessa ilmenee virheitä, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme sopia tuotteen korjaamisesta, korvaamisesta tai palauttamisesta. Reklamaatio on tehtävä viimeistään 7 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta.

Vaihto- ja palautusoikeus

B2B-verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla ei ole yleistä vaihto- tai palautusoikeutta. Suomen Korttipiste Oy voi kuitenkin yksittäistapauksessa antaa tuotteelle vaihto- tai palautusoikeuden, mutta tähän yrityksellä ei ole velvollisuutta. Ongelmatilanteessa on otettava yhteys asiakaspalveluumme.

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä:

asiakaspalvelu@korttipiste.fi
+358 44788 7055 (klo 09:00-15:00)

Tarkemmat yhteystiedot:
https://korttipiste.fi/yhteystiedot/